• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Idag har jag skickat in min ansökan med ett tillhörande personligt brev. Nu väntar månader av spänd väntan på om jag beviljas ett inledande eller inte. På nåt sätt har en sten lättat från mitt bröst. Även om jag vet att det inte alls är säkert att jag beviljas en skuldsanering, känns det ändå bra att ha tagit steget och ansökt.

Passar på och tacka alla här på forumet för allt stöd, alla goda råd och alla smarta tips. Ni är bäst!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zoolie

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Juli 2020
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Idag har jag skickat in min ansökan med ett tillhörande personligt brev. Nu väntar månader av spänd väntan på om jag beviljas ett inledande eller inte. På nåt sätt har en sten lättat från mitt bröst. Även om jag vet att det inte alls är säkert att jag beviljas en skuldsanering, känns det ändå bra att ha tagit steget och ansökt.

Passar på och tacka alla här på forumet för allt stöd, alla goda råd och alla smarta tips. Ni är bäst!
Lycka till ! Så kände jag också och skulle ansökt mkt tidigare med facit i hand så mkt bättre man mår .
 

Otto84

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
17 Januari 2019
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
101
Poäng
297
Nu har jag också ansökt om skuldsanering. Var hos Budget- och skuldrådgivaren i veckan och hon hjälpte mig fylla i ansökan. Nu är det bara att hålla tummarna och vänta.
 

profithysteri

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
17 December 2022
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Ni som gjort en ansökan, har ni gjort det med hjälp av blanketten eller digitalt?

Fördelar/nackdelar?
 

Guilty_99

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
26 Juni 2020
Meddelanden
476
Mottagna reaktioner
290
Poäng
437
Ni som gjort en ansökan, har ni gjort det med hjälp av blanketten eller digitalt?

Fördelar/nackdelar?
Digitalt, inga direkt nackdelar.
Enkelt och allt KFM behöver finns där.
Vet inte vad blanketten skulle tillföra, man blir ju uppringd och kan komplettera eventuella frågor luckor/frågor vid samtalet.
 

Loppaaan

Aktiv medlem
Poäng: 17
Blev medlem
8 Mars 2023
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
8
Poäng
17
Ni som gjort en ansökan, har ni gjort det med hjälp av blanketten eller digitalt?

Fördelar/nackdelar?
Ansökte digitalt utan budget och skuldrådgivare 8 november 2022, samtal 8 december och inledande 9 December. Godkände betalplan 6 mars och nu börjar den nervösa väntan. Smidigt som attans att söka digitalt skulle jag säga.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp